Artículos en Revistas Internacionales

Artículos en Revistas Internacionales

Descargar versión en PDF
  • Muñoz-Leiva, F.; Sánchez-Fernández, J.; Montoro-Ríos, F.J.;Ibáñez-Zapata, J.A. (2009): Improving the response rate and quality in Web-based surveys through the personalization and frequency of follow-up mailings, Quality & Quantity (pendiente de publicación).
  • Sánchez, J.; Muñoz-Leiva, F.; Montoro, F.J.; Ibañez, J.A. (2008): An Analysis of the Effect of pre-incentives and past-incentives based on draws on Response to Web Surveys, Quality & Quantity (http://dx.doi.org/10.1007/s11135-008-9197-4).
  • Castañeda, J.A.; Muñoz-Leiva, F.; Luque, T. (2007): Web Acceptance Model (WAM): Moderating Effects of User Experience, Information & Management, vol. 44, nº. 4, pp. 384-396.
  • Castañeda, J. Alberto, Dolores Mª Frías, Francisco Muñoz-Leiva y Miguel A. Rodríguez. (2007): Extrinsic and Intrinsic motivation in the use of Internet as a tourist information source. International Journal of Internet Marketing and Advertising, Special Issue.
  • Munoz-Leiva, Francisco; Montoro-Rios, Francisco J. and Ibáñez-Zapata, José A. (2007): An experimental study of the efficacy of trust-building seals and other determinants of usefulness in b-learning management systems, Scottish Online Journal of e-Learning, vol. 1, nº 1, pp. 43-55.
  • Rodríguez, et al. (aceptado 2007) The influence of the Internet on destination satisfaction, Internet Research, pendiente de publicación.
  • Muñoz-Leiva, F.; Montoro Ríos, F.J.; Luque Martínez, T. (2006): Assessment of interjudge reliability in the open-ended questions coding process, Quality & Quantity, vol. 40, pgs. 519-537.
  • Castañeda García, J.A.; Montoro Ríos, F.J. (2006): The effect of internet general privacy concern on customer behaviour, Journal of Electronic Commerce Research, pgs. 00-30.
  • Martinez López, F.J.; Montoro Ríos, F.J. (2005): Modelling consumer’s trust in internet shopping based on the standard learning hierarchy: A structural approach, Journal of Internet Business, pgs.1-30.
  • Sánchez Fernández, J. (2002): Percepciones de fabricantes y distribuidores respecto a los efectos del uso del EDI en el canal de distribución, Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa, vol. 11, pgs. 77-94.
  • Sánchez Fernández, J. (2001): El intercambio electrónico de datos en el sector de la distribución comercial: ¿Algo más que ahorros operativos?, Revista de Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, vol. 7, pgs. 99-116.
  • Luque Martínez, T.; Muñoz-Leiva, F. (2002): City benchmarking: A methodological proposal referring specifically to Granada. Cities vol. 22, No. 6; p.411-425.
  • Luque-Martínez, T.; Del Barrio-García, S.; Ibáñez Zapata, J.A. (2007): Modelling a city’s image: The case of Granada, Cities, pendiente de publicación.
  • Del Barrio García, S.; Luque Martínez, T. (2003): Modelling consumer response to differing levels of comparative advertising . European Journal of Marketing.Vol 37, pp.256-274.
  • Del Barrio García, S. (2002): La credibilidad como elemento clave en la eficacia de la publicidad comparativa en prensa: un estudio experimental, Revista de Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, vol. 8, pgs. 119-133.
  • Rodríguez Molina, M.A.; Luque Martínez, T.; Ibáñez Zapata, J.A. (2003): El efecto persuasivo de la congruencia entre los elementos visuales y verbales en los anuncios publicitarios, Revista de Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, vol. 9, pgs. 211-224.
  • Luque Martínez, T.; Ibáñez Zapata, J.A.; Del Barrio García, S. (2000): Consumer ethnocentrism measurement: an assessment of the reliability and validity of the cetscale in Spain, European Journal of Marketing, vol. 34, pgs. 1353-1373
  • Montoro Ríos, F.J.; Luque Martínez, T.; Cañadas Soriano, P.; Fuentes Moreno, F. (2006):Improving attitudes toward brands with environmental associations: an experimental approach, Journal of Consumer Marketing, Vol. 23, nº 1, pgs. 00-30.
  • Luque Martínez, T.; Castañeda García, J.A.; Fías Jamilena, D.M.; Muñoz-Leiva, F,; Rodríguez Molina, M.A. (2007) Determinants of the use of internet as a tourist information source, The Service Industries Journal, vol. 27, nº. 7.
  • Castañeda, J.A.; Frías, D.; Rodríguez, M.A.: Travel Agencies on pre-visit destination image formation: An Information processing view, Tourism Management, pendiente de publicación.
  • Frías, D.; Rodríguez, M.A.; Castañeda, J.A. (2007): Internet versus travel agencies on pre-visit destination image formation: an information processing view, Tourism Management, pendiente de publicación.
  • Sánchez Fernández, J. (2000): Venta directa. Una alternativa para la empresa fabricante, Esic-Market Revista Internacional de Economía y Empresa, pgs. 179-192.
  • Frías Jamilena, D. (2002): Concentración y desigualdad a nivel de laboratorios en el sector farmacéutico, Esic-Market Revista Internacional de Economía y Empresa, vol. 113, pgs.251-275.
  • Vera Ríos, S.; Sánchez Fernández, J. (2002): La estimación de los costes intangibles de la calidad sobre la base de la variabilidad del proceso, Esic-Market Revista Internacional de Economía y Empresa, pgs.175-189.
  • Frías Jamilena, D.; Arias Horcajadas, I. (2006): Identificación y validación de las dimensiones del servicio farmacéutico, Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa, pgs. 1-16.
  • Ibarrondo Dávila, P.; Sánchez Fernández, J. (2005): Tendencias estratégicas de las Cajas de Ahorro y de las Cajas Rurales españolas, Revista de Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, vol. 11, pgs. 17-36.